Best TV series of the last 5 years
Best TV Series from the last 5 years
-
1Chernobyl (TV Miniseries)
-
2Arcane: League of Legends (TV Series)
-
3Blue Eye Samurai (TV Series)
-
4Tear Along the Dotted Line (TV Miniseries)
-
5Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Entertainment District Arc (TV Series)
-
6Star Wars: The Clone Wars. The Final Season (TV Miniseries)
-
7The Mandalorian 2 (TV Series)
-
8When They See Us (TV Miniseries)
-
9Patria (TV Miniseries)
-
10Riot Police (TV Miniseries)
-
11Severance (TV Series)
-
121883 (TV Miniseries)
-
13The Offer (TV Miniseries)
-
14The Virtues (TV Miniseries)
-
15This World Can't Tear Me Down (TV Miniseries)
-
16The Dark Crystal: Age Of Resistance (TV Series)
-
17Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba (TV Series)
-
18Ripley (TV Miniseries)
-
19Primal (TV Series)
-
20It's a Sin (TV Miniseries)
-
21The Boys (TV Series)
-
22Mare of Easttown (TV Miniseries)
-
23Dopesick (TV Miniseries)
-
24The Last of Us (TV Series)
-
25The Mandalorian (TV Series)
-
26Invincible (TV Series)
-
27Years and Years (TV Miniseries)
-
28Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty (TV Series)
-
29Shogun (TV Series)
-
30Normal People (TV Miniseries)